wtorek, 26 września 2017

Koniecznie przeczytaj

Krótka notka odnośnie piątego rozdziału i pojawiania się następnych.

Piąty rozdział jest napisany do połowy jednak brakuje mi czasu, aby go dokończyć, więc najprawdopodobniej pojawi się dopiero w następny poniedziałek (to jest 02.10), ponieważ prawdopodobnie dopiero w weekend znajdę chwilę, aby się nim zająć.
Trzymajcie jednak kciuki, aby było inaczej ;)

Druga sprawa to pojawianie się rozdziałów. Dzięki wyświetleniom zauważyłam, że oczekujecie ich w niedzielę, ale niestety jak już wspomniałam w tygodniu jest u mnie problem z czasem i jeśli zabieram się za pisanie to dopiero w weekend. Efekt?
Rozdziały będą się pojawiać najczęściej w terminie od poniedziałku do środy, zazwyczaj co dwa tygodnie. Nie jest to reguła!
Informuję o tym, abyście nie czekali niepotrzebnie na rozdział, który najpewniej się wtedy nie pojawi (przynajmniej w większości wypadków).

Poza tym zauważyłam, że jesteście chętni na Q&A, więc strona do niego przeznaczona pojawi się w okolicach drugiego tygodnia października (chyba, że zmienicie zdanie).

2 komentarze:

  1. Jak dla mnie Q&A jest ciekawym pomysłem.

    Sprawdzam codziennie, czy nie ma nowego rozdziału. :D

    Oczywiście, sama znam ból jaki się odczuwa, kiedy przysiądzie się do napisania rozdziału, jednak pomysłu brak. A rozdziały pisane na siłę nie są zbyt interesujące.
    Dlatego osobiście wolę poczekać chwilę dłużej, ale poczytać rozdział, który będzie ciekawy i spójny. ^^

    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, muszę przyznać, że nie spodziewałam się odzewu na ten post, dlatego tym bardziej jest mi miło i ogromnie dziękuję za komentarz :D

      Cieszę się, że jesteście tak zainteresowani taką formą aktywności ;)
      Co do rozdziału to bardziej cierpię na brak czasu, ale i tak dziękuję za cierpliwość ;)

      Pozdrawiam ;*

      Usuń