niedziela, 22 kwietnia 2018

Mała odmiana?

Minęło już trochę czasu od publikacji ostatniego rozdziału, dlatego opublikowałam one-shoot, o którym była mowa we wstępie do ósmego rozdziału. Znajduje się on na stronie pod nazwą Hello Nobody. Jest on oparty na uniwersum DC dlatego, aby zrozumieć niektóre smaczki warto zapoznać się po krótce z historiami poszczególnych postaci, które opisałam we wstępie.

Oprócz tego dodałam wcześniej wspomnianą pracę konkursową, która znajduje się w pod tytułem Mephisto. Wyniki pojawiły się dopiero kilka tygodni temu dlatego przez tak długi czas milczałam w sprawie publikacji tej historii.

Jeśli ktoś byłby zaciekawiony moją osobą lub pisaniem jakim zajmuję się poza "All of us wear mask", może zadać pytanie na utworzonej już jakiś czas temu stronie Q&A. Nie bójcie się, ja nie gryzę ;P

Co do dziewiątego rozdziału... Obecnie posiadam dwie i pół strony tekstu, jednak w ciągu tego tygodnia, pozostał w nietkniętym stanie. Miałam ogromną nadzieję, że może jednak uda mi się go dodać jeszcze przed rozpoczęciem matur, niestety sami widzicie jak wygląda sytuacja. Mogę zamiast tego zdradzić, że wrócimy w nim do osoby Jenny. A co więcej dowiecie się już po publikacji :D

Do usłyszenia ;)

2 komentarze:

  1. *Macha łapką z okna samochodu* Powodzenia na maturze!

    OdpowiedzUsuń